Wielka Brytania: Irańska stacja PressTV zdjęta z anteny

Aktualizacja: 2012-01-20 6:01 pm

Platforma British Sky Broadcasting (znana po prostu jako Sky) wycofała ze swej oferty telewizji satelitarnej angielskojęzyczny, irański kanał PressTV.

Decyzja podjęta przez spółkę będącą częścią gigantycznego konsorcjum medialnego Ruperta Murdocha nie została wyjaśniona.

Irańska stacja PressTV i powiązane z nią serwisy są jednym z lepszych (niezależnych od zachodnich nacisków) profesjonalnych źródeł informacji o wydarzeniach na Bliskim Wschodzie.

(M.P.)

ZOB. RÓWNIEŻ:

Tags: , , ,

Drukuj Drukuj

 

ZASADY PRZEDRUKU Z SERWISU INFORMACYJNEGO BIBUŁY:
Przedruki dozwolone, pod warunkiem podania źródła (np. "bibula.com" lub "Serwis Informacyjny BIBUŁA"), i/lub pełnego adresu internetowego: http://www.bibula.com/?p=50417 oraz niedokonywania jakichkolwiek skrótów lub zmian w tekstach i obrazach.


Przedruk materiałów zastrzeżonych przez Autora tekstu źródłowego bądź strony źródłowej, dozwolony jedynie po uzyskaniu stosownej zgody Autora.


Opinie wyrażane w tekstach publikowanych na łamach BIBUŁY są własnością autorów i niekoniecznie muszą odpowiadać opiniom wyrażanym przez Redakcję pisma BIBUŁY oraz Serwis Informacyjny BIBUŁY.


UWAGI, KOMENTARZE:

Wszelkie uwagi odnośnie tekstów, które publikowane były pierwotnie w innych mediach, prosimy kierować pod adresem redakcji źródłowej.
Uwagi do Redakcji BIBUŁY prosimy kierować korzystając z formularza [tutaj]