TVN 24 ogłosiła o awarii, której nie było – Sztuczka socjotechniczna, testowanie nastrojów czy… działanie służb specjalnych?

Stacja TVN 24 poinformowała swoich widzów o awarii w centrum Warszawy, której tak naprawdę wcale nie było.

Jak wynika z ustaleń „Rzeczpospolitej OnLine”, informacja podana przez TVN 24 i uzupełniona obrazem z kamer okazała się nieprawdziwa. Telewizja TVN 24 poinformowała swoich [widzów] o awarii w postaci braku prądu w centrum Warszawy.

Jak się okazuje, przyczyn awarii szukali także pracownicy RWE Polska, firmy dostarczającej energię elektryczną.

Po kilku chwilach okazało się, że podana na antenie TVN 24 informacja była nieprawdziwa. W Centrum funkcjonowała bez najmniejszych problemów sygnalizacja świetlna oraz komunikacja miejska. Nie świeciły jedynie latarnie, jednak o tej porze nie jest to nic nadzwyczajnego. Było na tyle jasno, że nie było konieczności włączania latarni miejskich.

Nie udało się ustalić, co było przyczyną podania błędnej informacji przez telewizję TVN 24. Rzecznik prasowy Grupy TVN nie komentuje całej sprawy.

Źródło: rp.pl / pł

Za: niezalezna.pl | http://www.niezalezna.pl/article/show/id/29708 | WPADKA TVN 24 - AWARIA, KTÓREJ NIE BYŁO

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Skip to content