“Polskie obozy koncentracyjne”, tym razem w prasie amerykańskiej

Aktualizacja: 2010-04-6 1:31 pm

W świątecznym wydaniu tygodnika Parade, będącego najbardziej popularnym ilustrowanym dodatkiem do weekendowych wydań ponad 400 gazet w Stanach Zjednoczonych,  ukazał się artykuł pióra Ralpha Blumenthal, w którym kilkakrotnie padają fałszywe i obraźliwe określenia “polskie obozy koncentracyjne”.

Ralph Blumenthal, żydowski dziennikarz New York Times‘a, autor wielu książek i laureat presiżowych nagród, opisując śledztwa prowadzone przez Eli M. Rosenbauma, dyrektora Biura Śledztw Specjalnych amerykańskiego Departamentu Sprawiedliwości (U.S. Department of Justice’s Office of Special Investigations – OSI) – również Żyda, byłego głównego doradcy Światowego Kongresu Żydów – dotyczące niemieckich nazistowskich oficerów, użył określeń: “polski obóz śmierci w Majdanku, (Poland’s Majdanek death camp), “polski obóz koncentracyjny’ (Polish concentration camp) i “polskie getto warszawskie” (Poland’s Warsaw Ghetto). Autor ani razu nie wspomina, że chodzi o niemieckie obozy koncentracyjne założone przez Niemców w okupowanej przez Niemcy Polsce, czy też że chodzi o wydzielone dla ludności żydowskiej getta, zorganizowane przez władze niemieckie działające w okupowanej Polsce.

Fałszujące historię określenia typu “polskie obozy koncentracyjne” pojawiają się od co najmniej 10 lat w prasie światowej, głównie tej prowadzonej przez wpływowe środowiska żydowskie. Szkalujące Polskę i znieważające Polaków określenia są częścią antypolskiej kampanii zapowiedzianej 19 kwietnia 1996 roku przez ówczesnego szefa Światowego Kongresu Żydów, Israela Singera, który powiedział, że “Polacy nie będą spadkobiercami polskich Żydów. Nigdy na to nie zezwolimy. Będziemy ich nękać tak długo, dopóki Polska się znów nie pokryje lodem. Jeżeli Polska nie zaspokoi żydowskich żądań, będzie publicznie poniżana i atakowana na forum międzynarodowym.” Celem środowisk żydowskich na tym etapie antypolskiej i antykatolickiej działalności, jest wyłudzenie od Polski kwoty 64 miliardów dolarów, jako “odszkodowania” za tzw. utracone mienie żydowskie.

Tygodnik Parade, który dopuścił się kolejnego znieważenia Polaków i kłamstwa historycznego, wydawany jest w nakładzie 32 milionów egzemplarzy, a liczbę cotygodniowych czytelników szacuje się na 72 miliony. Parade wydawane jest przez wydawnictwo Advance Publishing, należące do żydowskiej rodziny Newhouse: Donalda i Samuela Irvinga juniora, którzy są potomkami założyciela pisma, multimiliardera Samuela Irvinga Newhouse (prawdziwe nazwisko: Solomon Neuhaus).

Władze państwowe sprawujące obecnie swoje urzędy przedstawicielskie w Polsce, nie zajęły się jak do tej pory tym antypolskim i negacjonistycznym incydentem.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: [wybór linków generowany komputerowo przez serwer BIBUŁY]

    Opracowanie: Bibula Information Service (B.I.S.) - www.bibula.com - na podstawie Parada magazine
    Tags: , , , ,

    Drukuj Drukuj

     

    ZASADY PRZEDRUKU Z SERWISU INFORMACYJNEGO BIBUŁY:
    Przedruki dozwolone, pod warunkiem podania źródła (np. "bibula.com" lub "Serwis Informacyjny BIBUŁA"), i/lub pełnego adresu internetowego: http://www.bibula.com/?p=20079 oraz niedokonywania jakichkolwiek skrótów lub zmian w tekstach i obrazach.


    Przedruk materiałów zastrzeżonych przez Autora tekstu źródłowego bądź strony źródłowej, dozwolony jedynie po uzyskaniu stosownej zgody Autora.


    Opinie wyrażane w tekstach publikowanych na łamach BIBUŁY są własnością autorów i niekoniecznie muszą odpowiadać opiniom wyrażanym przez Redakcję pisma BIBUŁY oraz Serwis Informacyjny BIBUŁY.


    UWAGI, KOMENTARZE:

    Wszelkie uwagi odnośnie tekstów, które publikowane były pierwotnie w innych mediach, prosimy kierować pod adresem redakcji źródłowej.
    Uwagi do Redakcji BIBUŁY prosimy kierować korzystając z formularza [tutaj]