Skandaliczny artykuł na temat Polski w izraelskiej prasie

Aktualizacja: 2008-06-13 10:53 am

Określenie "polski obóz zagłady" znów pojawił się w artykule izraelskiego dziennika "Haaretz". Polskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych zapowiada interwencję, by określenie to zniknęło z internetowej strony gazety – informuje serwis dziennik.pl.

"Wolverine ma za sobą historię związaną z polskim obozem zagłady" – tak pisze na internetowej stronie opiniotwórczego, izraelskiego dziennika "Haaretz" Mordechai Shinefeld, w tekście o komiksie poświęconym bohaterowi, którego rodzinę Niemcy zamknęli w obozie koncentracyjnym.

Izraelska gazeta powtarza oskarżenia jakoby obozy koncentracyjne zorganizowali Polacy, a nie Niemcy. – Sprawa jest skomplikowana i nie będziemy jej telefonicznie komentować – powiedziano serwisowi dziennik.pl w redakcji gazety.

onet.pl/gj

Za: prawy.pl

    Drukuj Drukuj

     

    ZASADY PRZEDRUKU Z SERWISU INFORMACYJNEGO BIBUŁY:
    Przedruki dozwolone, pod warunkiem podania źródła (np. "bibula.com" lub "Serwis Informacyjny BIBUŁA"), i/lub pełnego adresu internetowego: http://www.bibula.com/?p=2102 oraz niedokonywania jakichkolwiek skrótów lub zmian w tekstach i obrazach.


    Przedruk materiałów zastrzeżonych przez Autora tekstu źródłowego bądź strony źródłowej, dozwolony jedynie po uzyskaniu stosownej zgody Autora.


    Opinie wyrażane w tekstach publikowanych na łamach BIBUŁY są własnością autorów i niekoniecznie muszą odpowiadać opiniom wyrażanym przez Redakcję pisma BIBUŁY oraz Serwis Informacyjny BIBUŁY.


    UWAGI, KOMENTARZE:

    Wszelkie uwagi odnośnie tekstów, które publikowane były pierwotnie w innych mediach, prosimy kierować pod adresem redakcji źródłowej.
    Uwagi do Redakcji BIBUŁY prosimy kierować korzystając z formularza [tutaj]